Naam:
Reisverhalen:
Foto’s:
340

Over mij

Na vele reizen over de wereld zijn wij de laatste 20 jaar in de ban van USA, Engeland en Bella Italia.

Mijn blog 2lot.blogspot.com is vol met informatie over USA en Italia

Over mijn reis

In USA gaat het over het zuid westen, meer bepaald de staten Arizona, California, Colorado, Nevada, New Mexico en Utah. Daar bezoeken we zeer bijzondere natuur zoals de Badlands, Hoodoos, slot Canyon, Clif Dwelling en veel meer.

Ook Italië staat hoog bij ons aangeschreven. Ook naar Bella Italia zijn we inmiddels 6 of 7 keer geweest voor korte (2 wk) en lange vakantie (4a5 wk)

Voor Bella Italia heb ik inmiddels een apart blog gemaakt onder Italia.reisblogger.nl.

Daar zijn de bergdorpjes bijzonder uniek maar ook de kustplaatsen met vele kleurrijke huisjes zijn zeer mooi. Verder zijn er wat kloven en watervallen die we altijd meepikken als we in de buurt zijn.

Tenslotte hebben we na lang wikken en wegen (vanwege het weer, het regent nogal vaker daar) zijn we 4 weken naar Engeland geweest naar een gebied genaamd The Cotwold en dat is uitermate goed bevallen. Vele leuke dorpjes en huisjes.

In mijn komende blogs zullen deze 3 landen door mij aan jullie voorgesteld worden en geloof maar dat daar informatie bijzit die je nog niet weet ook al ben je er al eens of meerdere keren geweest.

Bekijk ook mijn websites:

over USA: www.west-amerika.jouwweb.nl voor alles wat je weten moet.

www.amerikas-best.jouwweb.nl u voor route en wandelbeschrijvingen in Utah

2 lovers on tour door USA, Engeland en Italië

Over Italia: www.italiyos.jouwweb.nl of www.italia.jouwweb.nl

Over Engeland: www.cotswoldway.jouwweb.nl over het mooie gebied genaamd The Cotswold met mooie natuur en schitterende dorpjes.

over het mid-east van de UK, zoals het na de brexit heet, ga je naar http://www.mideast.jouwweb.nl

Bezochte landen

Ik heb 47 landen (19%) bezocht:

Aruba, Australië, Bahama's, Barbados, België, Britse Maagdeneilanden, Canada, Caribisch Nederland, Costa Rica, Dominica, Duitsland, Egypte, Frankrijk, Grenada, Griekenland, Guadeloupe, Hongarije, Hongkong, Indonesië, Italië, Jamaica, Kroatië, Luxemburg, Malta, Marokko, Martinique, Mauritius, Mexico, Monaco, Nederland, Nederlandse Antillen, Noorwegen, Oman, Oostenrijk, Portugal, Puerto Rico, San Marino, Sint Maarten, Slovenië, Spanje, Thailand, Turkije, Venezuela, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Arabische Emiraten, Verenigde Staten, Zwitserland.