Ontdek zuid west USA

26 februari 2019 - St. George, Verenigde Staten

Zoals zovelen zijn we bij ons eerste bezoek aan Amerika naar de wel bekende nationale parken geweest. Niet veel later deed internet zijn intrede en ontdekten wij heel andere soorten natuur. Zoals de Hoodoo, de Slot Canyon, de Cliff Dwelling, de Arches en de Badlands.

Je vraagt je wellicht af wat dit allemaal is en dat is juist wat ik in mijn komende reisverhalen je allemaal ga laten zien en vertellen.

Inmiddels zijn wij 14 keer de grote plas overgestoken en hebben met een AWD of 4WD de onverharde paden bereden op zoek naar schitterende natuur. Hiervan kun je al een voorschot nemen door naar een van mijn sites te gaan of naar 2lot.blogspot.com

Mijn sites: www.west-amerika.jouwweb.nl en www.amerikas-best.jouwweb.nl

Bekijk alvast de onderstaande foto's (laatste foto, klik erop en alle foto's zijn te bekijken met erop de naam en locatie)  om een idee te krijgen wat er zoal allemaal te doen en zien is in het zuid westen van USA

Of klik op een of meerdere links hieronder voor info en foto over een soort natuur of wandeling die je wilt gaan maken.

Hoodoo,   Slot Canyon,   Needle/Spire,   Badlands,   Arch,   Kleurrijke gebieden   en Cliff Dwelling

Tot mijn volgend verhaal, Josh.